Ofte stilte spørsmål

Dersom du har spørsmål eller ønsker å komme i kontakt med oss, kan du sende en e-post til kontakt@batappen.no, så hjelper vi deg!


Dersom du har betalt, men appen ikke har låst opp PRO-funksjonene, kan du forsøke å gjennopprette kjøpet.

1) Gå til betalingssiden.
2) Trykk på "Gjenopprett kjøp".

Dersom dette ikke fungerer, ta kontakt med oss på kontakt@batappen.no.


Du kan avslutte abonnementet ditt ved å følge disse stegene:

1) Gå til betalingssiden.
2) Trykk på "Avslutt abonnement".

3) Velg "Båtappen".
4) Trykk på "Avslutt abonnement".

Når du har avsluttet abonnementet, vil du ha tilgang til PRO-funksjonene til abonnementet ditt utløper.

Husk at du må avslutte abonnementet ditt minst 24 timer før abonnementet fornyes for å unngå å bli belastet for neste periode.


Nei, du kan kun ha PRO på én enhet om gangen.


Dersom du har tilgang for alltid, betyr det at du har tilgang til PRO-funksjonene så lenge appen er tilgjengelig.


Dersom abonnementet ditt fornyes automatisk, betyr det at ditt abonnement vil fornyes automatisk etter at det har gått ut.

Abonnomentet ditt vil fornyes til samme pris som du betalte forrige gang, og løper til du sier opp abonnementet.


2025 CRETIVE AS